Saat Yükleniyor...
Meme kanserine önlem bir avuç ceviz
Tarih : 2011.09.04  11:18:55
Günde bir avuç kadar ceviz yemenin, meme kanseri riskini yarı yarıya indirebileceği öne sürüldü.


Araştırmacılar, kobay farelere anne karnından yetişkinlik dönemlerine kadar, insanlarda bir avuca tekabül edecek ceviz yedirdi. Abd’deki Marshall Üniversitesi’nden Elaine Hardman’ın liderliğinde yapılan araştırmada ceviz yiyen farelerde meme kanseri oranının yarı yarıya azaldığı, kansere yakalananlarda ise daha az ve küçük tümörler görüldüğü tespit edildi. Araştırma Amerikan Kanser Araştırmaları Enstitüsü ve California Ceviz Komisyonu tarafından finanse edildi.

Hürriyet

Bu haber toplam 521 defa okunmuştur
Sosyal Ağlar :
Sağlık


Motogp fransa 4.ayak'da lorenzo finişe ilk giren
- Fransa – Le Mans Pist özellikleri : 4180 m./2597 miles uzunluğunda,13 metre eninde,4 sola viraj,9 Sağ Viraj, En uzun düzlük 674 metre/ 0,419 miles , Yapımı 1965-1966, Modernizasyon tarihi 2008
Motosiklet Kulüplerimiz
Trafik Kazası tespit Tutanağı
Karayolları haritası
İstanbul Trafik Kameraları
İstanbul Şehir rehberi
İl plakaları
Şans oyunları
Karayolları Kara Nokta Haritası
Motorlu Taşıtlar Vergisi
Hava Durumu

| Anketler| Künye | İletişim | Reklam | MOTOSİKLET SEKTÖREL |

Sitemizdeki yazı,resim ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
© 2005 - 2012